Värsta natten hittils .. :/

Då var man uppe med tuppen igen då. Vill verkligen kunna somna om men det går inte .. Nu har jag haft förvärkar i ca 25 timmar som kommer och går. Ibland kommer dom med några minuters mellanrum och håller i sig bara ett par sekunder och ibland kan det gå kanske mer än en halv timme emellan men då håller dom i sig längre o.s.v. Det är verkligen inte kul och jag hoppas inte att det blir så inatt igen för det här är värsta natten hittils! Fick ju så ont den natten för några veckor sen när jag och älsklingen var på bio men då var det liksom bara en gång som jag vakna upp. Nu har jag bara lyckats sova 3 timmar och vet inte hur många gånger jag vaknat under dom med samma smärta. Visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till faktiskt. :/ Tog ju 2 alvedoner igår mot det men det hjälpte inte och jag vill inte ta det i onödan liksom. Aja, har ju lite att göra snart i alla fall. Hoppas att jag orkar men ska försöka att ta det lugnt så gott som det går. Funderar på att gå upp och äta lite frukost nu. Hej svejs så länge! <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0