YES ÄNTLIGEN!

Yes, dom har äntligen fått in nya Ugs till din sko nu! :) Slipper jag köpa dom där för 600:-, tack Malin gumman för att du varna mig för att köpa dom på sko vision också! Så nu blir det skor att inhandlas i slutet av månaden om jag orkar det, men det borde jag ju göra. Gå runt med barnvagn i Farsta skulle nog inte sitta helt fel. ;)
Ville bara skriva det, ska till tvättstugan strax .. Förvärkarna har börjat avta nu, skönt. Men dom kommer fortfarande lite då och då, antar att det kommer bli jobbigare till kvällen speciellt nu om jag ska springa fram och tillbaka till tvätten. Men whatever, jag står ut med allt för min lilla älskling! :) /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: batoul

Jag undrade för du hade frågestund.



Men gjorde du sånt innan?

2010-09-09 @ 20:10:46
URL: http://batouls.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0